Contentpublicatie

The Online Group is de geschikte partner voor het publiceren van content

Naast de creatie van content die aansluit op de behoefte van de doelgroep, is ook de presentatie essentieel. Om de doelgroep effectief te bereiken, is het belangrijk om de content op het juiste moment en via de juiste kanalen te delen. Afhankelijk van de media die de doelgroep raadpleegt en het doel van de content, selecteren we de juiste kanalen om zo een groot bereik te genereren. Via onder andere blogse-mail en social media weten we de (potentiële) klant te binden, boeien en te converteren.

Websitecontent

We publiceren content op de online kanalen waar de doelgroep zich bevindt om haar te ondersteunen in haar aankoopproces of zoektocht naar informatie. Of dit nu gaat om het verspreiden van informatie via social mediablogs of websites of het verbeteren van de vindbaarheid van een organisatie of merk binnen zoekmachines. We spelen via de juiste kanalen in op de behoeften van de doelgroep en beïnvloeden haar zo op een positieve manier.

Content voor social media

We creëren en publiceren content die past binnen de social kanalen waarop de doelgroep actief is. Zo brengen we de dialoog tot stand tussen tech-startups en corporates voor KPMG op LinkedIn, maar weten we ook voor Gemeente Amsterdam jonge ouders op Facebook te activeren om meer met taal bezig te zijn. Onze community managers gaan hierbij de dialoog aan met de doelgroep en creëren zo een levendige community. Voor de creatie van content en strategieën voor social media beschikken we over een gespecialiseerd team van socialmediamarketeers.

Content voor e-mail

Naast het verspreiden van content voor websites en socialmediakanalen, weten we de doelgroep effectief te bereiken via e-mail. We verzamelen e-mailadressen, ontwerpen een passende lay-out, creëren relevante content en versturen de e-mailings. Of het  nu gaat om een nieuwsbrief, CRM-mailing of een volledige nurturingcampagne. Na  elke e-mailing brengen we de resultaten in kaart in een overzichtelijk rapport.

Optimalisatie van de content

De ontwikkelde content kan nog zo sterk zijn, als deze niet aanslaat bij de doelgroep blijft de effectiviteit beperkt. Om inzicht te verkrijgen in de prestaties van de content, analyseren we de resultaten en optimaliseren we de content continu.

Bezig met een interessant project?

We nemen graag de mogelijkheden met je door!

Mis niet langer de laatste ontwikkelingen rondom online marketing
Blijf net als 3000+ marketeers maandelijks op de hoogte
E-mail
x